پزشک لاغری و رژیم درمانی یزد

  1. دایرکتوری پزشکان
  2. پزشک تغذیه، لاغری و رژیم درمانی
  3. پزشک لاغری و رژیم درمانی یزد
دکتر حسین اقا
دکتر حسین اقا

دکتر مجید امتیازی

متخصص تغذیه و رژیم درمانی

دکتر مجید امتیازی متخصص تغذیه و رژیم درمانی در یزد مشغول به فعالیت است. برای دریافت نوبت و مشاوره با شماره تماس های درج شده تماس حاصل فرمایید.

۰۳۵۳۱۳۸۰۰۵۴
یزد

یزد، میدان مهدیه، ابتدای خیابان طالقانی، جنب سازمان آتش نشانی، روبروی آزمایشگاه مرکزی، کوچه حنا

دکتر صغری یاسایی متخصص ارتودنسی یزد
دکتر صغری یاسایی متخصص ارتودنسی یزد

دکتر آذر ربیعی

متخصص تغذیه

 دکتر آذر ربیعی متخصص تغذیه و رژیم درمانی در یزد مشغول به فعالیت است. برای دریافت نوبت و مشاوره با شماره تماس های درج شده در بالا تماس حاصل فرمایید.

۰۳۵۳۶۲۲۳۴۹۴
یزد

یزد، بلوار طالقانی، بن بست قدس، جنب بانک ملی

فیلتر ها
Reset
Reset
Reset
Reset
Reset

عضویت در بخش متخصص تغذیه و لاغری یزد مطب ۳۶۵

اگر شما متخصص تغذیه و لاغری هستید و در این زمینه در شهر یزد خدمات ارائه می دهید می توانید اطلاعات خود را در سایت مطب ۳۶۵ در بخش پزشکان و این صفحه ثبت کنید.

چگونه از متخصص تغذیه و لاغری در یزد نوبت بگیریم؟

برای گرفتن نوبت از بهترین متخصص تغذیه و لاغری در یزد، می‌توانید از طریق مراجعه فهرست پرشکان معرفی شده در این صفحه، اطلاعات کامل و تماس متخصصین مورد نظر را مشاهده کنید. این متخصصین با تخصص و تجربه خود، آماده‌اند شما را در مسیر بهبود تغذیه و کاهش یا افزایش وزن همراهی کنند. با تماس با مطب آنها، می‌توانید وقت ملاقات خود را تعیین کرده و به مشاوره‌ای کارآمد و موثر دست یابید.

انتخاب بهترین متخصص تغذیه در یزد

برای یافتن بهترین دکتر تغذیه، لاغری و رژیم درمانی در شهر یزد ، به دنبال فردی باشید که بتواند برنامه رژیمی متناسب با نیازها و اهداف خاص شما تنظیم کند. در این بخش از دایرکتوری مطب ۳۶۵، لیستی از بهترین متخصصان تغذیه و رژیم درمانی در شهر یزد را به همراه اطلاعات تماس آن‌ها برای شما فراهم کرده‌ایم. امیدواریم این اطلاعات به شما در انتخاب بهترین متخصص تغذیه در یزد کمک کند.

در پایان از شما خواهشمندیم، در صورتی که به متخصصان تغذیه ای که در این صفحه معرفی شده اند مراجعه کرده‌اید یا متخصص دیگری را در شهر یزد می‌شناسید که نام ایشان در این فهرست آورده نشده است، تجربه‌تان را در بخش نظرات این صفحه با دیگران به اشتراک بگذارید.

معرفی متخصص لاغری و رژیم درمانی در یزد
ظراحی سایت پزشکی
ایمپلنت دیجیتال تهران