میکرودرم برای کک و مک و جای جوش

میکرودرم برای رفع کک و مک و جوش های صورت

میکرودرم ابریژن دستگاهی جهت رفع کک و مک رفع جای جوش، کاهش سوراخ های ریز پوست و منافذ پوستی، جوانسازی و شفاف سازی پوست، براق کنندگی و برگشت خاصیت کشسانی پوست، خارج کردن جوش های سر سیاه و سر سفید از پوست استفاده می شود. معمولا در این روش یک پاکسازی پوست با دستگاه میکرودرم انجام می شود.

کاربرد میکرودرم برای صورت

میکرودرم برای جوش صورت

معمولاً جای جوش که به شکل تغییر رنگ یا قرمزی یا اینکه برجستگی مختصر یا فرورفتگی کمی باشد، با چندین جلسه درمان بهبود نسبی می یابد. در برخی موارد ممکن است نیاز به استفاده از انواع لیزر نیز باشد. در موارد خفیف با چندین جلسه میکرودرم ضایعات بهبود می یابد.

میکرودرم برای رفع جوش های صورت

میکرودرم صورت

میکرودرم صورت برای چروک های سطحی و کم عمق پوست و جوانسازی پوست بسیار کاربرد دارد. معمولا چندین جلسه درمان در این مورد لازم است. پزشک فواصل بین جلسات درمان را بر حسب وضعیت بیمار تغییر خواهد داد و از هفته ای یک بار تا دو ماه یک بار در نوسانی چروک ها. میکرودرم قادر به از بین بردن چروک‌های خیلی عمیق پوستی نمی‌باشد.

میکرودرم برای کک و مک صورت

میکرودرم می توان انواع لک ،کک و مک های پوستی را کم رنگ و محو نمود، چنانچه پس از لایه برداری با میکرودرم ابریژن از داروهای لکه بر استفاده شود، تاثیر این روش بیشتر و همچنین پوست روشن تر و شفاف تر خواهد شد .

میکرودرم برای جوش های سر سیاه

معمولا یکی از مشکلات شایع اکثر افراد به خصوص بانوان حضور جوش های سرسیاه در پوست است که در واقع تجمع سبوم اکسیده شده در مجاری غدد سباسه است. معمولا با دستگاه میکرودرم طی یک یا دو جلسه این جوش‌های سرسیاه از بین می‌روند و پوست شما صاف و شفاف می شود.

مطالب مرتبط:

نظر شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین مقالات

آخرین مصاحبه ها

فهرست