متخصص پوست و مو زیبایی اصفهان
دکتر پارسا نوایی پزشک زیبایی پوست و مو در اصفهان
دکتر پارسا نوایی پزشک زیبایی پوست و مو در اصفهان

دکتر پارسا نوایی

کاشت ابرو با جدیدترین متد روز

تیم کاشت ابرو دکتر نوایی فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۸۴ در زمینه کاشت ابرو در اصفهان آغاز کرده که از آن زمان تاکنون هزاران نفر از نقاط مختلف ایران و نیز سایر کشور‌های منطقه بلاخص کشور‌های عربی و نیز بیمارانی از کشور‌های اروپایی و آمریکا توسط این تیم تحت عمل پیوند ابروی طبیعی قرار گرفته‌اند.

این تیم از پزشکان و تکنیسین‌هایی تشکیل یافته است که با شرکت در کنگره‌ها و کارگاه‌های جهانی کاشت ابرو همواره آخرین روش‌ها، تکنولوژی‌ها و تجهیزات روز دنیا در جراحی‌های کاشت مو، کاشت ابرو و کاشت ریش و سیبیل را مورد استفاده قرار داده و تلفیق این امر با محیط آرام و زیبای کلینیک تخصصی جراحی‌های پوست و موی سینایار، تجربه یک عمل راحت و مطمئن با نتایج عالی را برای مراجعین به ارمغان می‌آورد. برای دریافت نوبت و مشاوره پوست و زیبایی می توانید با شماره تلفن درج شده در بالا تماس حاصل فرمایید.

 

۰۳۱۳۶۶۴۰۰۰۸
۰۹۱۰۹۱۰۵۴۸۴
اصفهان
اصفهان

خیابان شیخ صدوق شمالی، حدفاصل پل هوایی میر و چهارراه وکلا، نبش کوچه ۴۱، کلینیک پوست و مو دکتر نوایی

کلینیک اصفهان بیوتی | مرکز زیبایی پوست و مو در اصفهان
کلینیک اصفهان بیوتی | مرکز زیبایی پوست و مو در اصفهان

کلینیک زیبایی اصفهان بیوتی

مرکز خدمات زیبایی در اصفهان

مجموعه کلینیک‌های اصفهان بیوتی در حال حاضر در شهر‌های اصفهان، کیش و مسقط (کشور عمان) دایر می‌باشند و به صورت تخصصی در زمینه پوست، مو و زیبایی فعالیت دارند. تجربه بیش از یک دهه فعالیت در این زمینه و ارتقا کیفیت خدمات ارائه شده با شرکت در کنگره‌ها و همایش‌های بین‌المللی، به همراه تلفیق با به‌روزترین تجهیزات و دستگاه‌ها در محیط زیبا و جذاب کلینیک‌ها و پرسنل حرفه‌ای و آموزش دیده باعث شده‌اند که ضمن کسب رضایت حداکثری مراجعین داخلی و خارجی، در عرصه بین‌المللی توان رقابت بالایی با دیگر کشور‌ها و مراکز را داشته باشیم.

کلینیک اصفهان بیوتی در کلیه زمینه‌های مربوط به کاشت ابرو، کاشت مو، لیزر مو‌های زائد، جوانسازی پوست و جراحی‌های زیبایی تجربیات موفقیت‌آمیزی را در کارنامه فعالیت خود ثبت کرده است. جهت رزرو نوبت می‌توانید با شماره‌های درج شده در بالا تماس حاصل فرمایید.

۰۳۱۳۶۶۴۰۰۰۸
۰۹۱۰۹۱۰۵۴۹۴
اصفهان
اصفهان

اصفهان، خیابان شیخ صدوق شمالی، نبش کوچه ۴۱ (تقوی)، کلینیک تخصصی سینایار

دکتر ساحل نکویی پزشک پوست و متخصص هایفوتراپی در اصفهان
دکتر ساحل نکویی پزشک پوست و متخصص هایفوتراپی در اصفهان

مرکز زیبایی ساحل

مرکزتخصصی هایفوتراپی در اصفهان

مرکز پوست و مو زیبایی ساحل به مدیریت سرکار خانم ساحل نکویی در اصفهان مشغول به فعالیت است.
برای دریافت نوبت و مشاوره هایفوتراپی در اصفهان می توانید با شماره تلفن های درج شده در بالا تماس حاصل فرمایید.

۰۹۱۳۴۴۵۹۵۳۶
اصفهان
اصفهان

اصفهان، خیابان ارباب، روبروی اولین تقاطع سمت راست، طبقه فوقانی املاک امیر، مجتمع یاس، طبقه دوم، مرکز پوست مو و زیبایی ساحل

کلینیک زیبایی پوست و مو سینایار
کلینیک زیبایی پوست و مو سینایار

کلینیک سینایار

کلینیک تخصصی پوست و مو سینایار

مجموعه کلینیک‌های سینایار در حال حاضر در شهرهای اصفهان، کیش و مسقط (کشور عمان) دایر می‌باشند و به صورت تخصصی در زمینه پوست، مو و زیبایی فعالیت دارند. تجربه بیش از یک دهه فعالیت در این زمینه و ارتقا کیفیت خدمات ارائه شده با شرکت در کنگره‌ها و همایش‌های بین‌المللی، به همراه تلفیق با به‌روزترین تجهیزات و دستگاه‌ها در محیط زیبا و جذاب کلینیک‌ها و پرسنل حرفه‌ای و آموزش دیده باعث شده‌اند که ضمن کسب رضایت حداکثری مراجعین داخلی و خارجی، در عرصه بین‌المللی توان رقابت بالایی با دیگر کشورها و مراکز را داشته باشیم.

کلینیک سینایار در کلیه زمینه‌های مربوط به کاشت ابرو، کاشت مو، لیزر موهای زائد، جوانسازی پوست و جراحی‌های زیبایی تجربیات موفقیت‌آمیزی را در کارنامه فعالیت خود ثبت کرده است. برای دریافت نوبت و مشاوره پوست و زیبایی می توانید با شماره تلفن درج شده در بالا تماس حاصل فرمایید.

۰۳۱۳۶۶۴۰۰۰۸
۰۹۱۰۹۱۰۵۴۹۴
اصفهان
اصفهان

اصفهان، خیابان شیخ صدوق شمالی، نبش کوچه ۴۱ (تقوی)، کلینیک تخصصی سینایار

مرکزکلینیک لیزر و زیبایی رونیک در اصفهان
مرکزکلینیک لیزر و زیبایی رونیک در اصفهان

مرکز لیزر و زیبایی رونیک

جوانسازی پوست از کلینیک رونیک بخواهید

مرکز لیزر و زیبایی رونیک با کادری از پزشکان مجرب در زمینه لیزر، جوانسازی وسایر خدمات زیبایی واستفاده از بهترین تجهیزات روز دنیا دارای تأییدیه FDA آمریکا، فعالیت خود را آغاز نموده است. ‌امید است بتوانیم در راه خدمت‌رسانی به موقع و بهینه به همشهریان عزیز گام برداشته و همواره برای بهترشدن تلاش نماییم. یک جلسه استفاده از خدمات ما، مهارت بی‌نظیر پزشکان مرکز، تلاش خستگی ناپذیر پرسنل وهمچنین تجهیزات منحصر بفرد مرکزدر ارائه بهترین خدمات را ثابت نموده و اعتماد لازم برای شما عزیزان را به ارمغان خواهد آورد. برای دریافت نوبت و مشاوره لیزر و زیبایی و هایفوتراپی در اصفهان می‌توانید با شماره‌های درج شده تماس حاصل فرمایید.

اصفهان
اصفهان

اصفهان، خیابان هزار جریب، ابتدای خیابان آزادی (مرداویج)

دکتر فرزانه دانش متخصص پوست و مو زیبایی در اصفهان
دکتر فرزانه دانش متخصص پوست و مو زیبایی در اصفهان

دکتر فرزانه دانش

دارای بورد تخصصی

دکتر فرزانه دانش متخصص پوست، مو زیبایی در اصفهان می باشند. دکتر دانش کلیه خدمات لیزری اعم از جوانسازی، درمان اسکارها و محل زخم و سوختگیها، پاک کردن تاتو، لیزر کک و مک و ملاسما، لیزر موهای زاید، نیدل اراف، کربوکسی تراپی، مزونیدلینگ، اندوار اف سابسیژن، کلیه تزریقات زیبایی شامل تزریق چربی، فیلر و بوتاکس، مزوتراپی، پی ار پی، کاشت مو و ابرو  را در اصفهان انجام می دهند. جهت رزرو نوبت می توانید با شماره تلفن درج شده در بالا تماس حصل فرمایید.

۰۳۱۳۶۲۹۲۹۴۶
۰۹۱۳۹۲۸۵۱۶۰
اصفهان
اصفهان

اصفهان، توحید میانی، نرسیده به چهارراه پلیس، مجتمع آریانا، طبقه دوم، واحد ۱۲

دکتر علیرضا واعظ شوشتری متخصص پوست و مو زیبایی در اصفهان
دکتر علیرضا واعظ شوشتری متخصص پوست و مو زیبایی در اصفهان

دکتر علیرضا واعظ شوشتری

متخصص پوست و مو زیبایی و لیزر

دکتر علیرضا واعظ شوشتری متخصص پوست و مو زیبایی در اصفهان.‌ایشان به دلیل علاقه زیاد به رشته پوست، در همین رشته ادامه دادند و در سال ۲۰۰۴ میلادی و در حالی که دوره رزیدنتی را طی می‌کردم دوره‌ای یک ماهه را به صورت فشرده در دانشگاه شفیلد انگلستان گذرانده است. جهت رزرو نوبت می‌توانید با شماره‌های درج شده در بالا تماس حاصل فرمایید.

۰۳۱۳۶۲۸۴۴۸۷
اصفهان
اصفهان

اصفهان، خیابان توحید میانی، قبل از چهارراه پلیس، مقابل اداره ثبت، ساختمان آریا، طبقه اول

دکتر محسن سلیمانی متخصص پوست و مو در اصفهان
دکتر محسن سلیمانی متخصص پوست و مو در اصفهان

کلینیک پوست و موی بهین | دکتر محسن سلیمانی

دارای گواهی کاشت موی طبیعی از انجمن جراحان ایران

مرکز پیوند موی بهین، یکی از بهترین کلینیک‌های کاشت مو در اصفهان است. در این مجموعه مجهز، کاشت ابرو و مو، ریش و سبیل با روش‌های مختلف قابل انجام خواهد بود. نتایج کاشت مو در این مرکز به دلیل بکارگیری تجهیزات مدرن و بالا بودن سطح تجربه و دانش پزشک، رضایت بخش و مطلوب می‌باشد.

برای دریافت نوبت و مشاوره پوست و زیبایی می توانید با شماره تلفن درج شده در بالا تماس حاصل فرمایید.

 

۰۳۱۳۶۲۹۰۶۸۹
۰۹۱۳۱۳۱۰۶۰۹
اصفهان
اصفهان

اصفهان خ شریعتی -بعدازاورژانس بیمارستان شریعتی -طبقه دوم ساختمان بانک آینده-کلینیک پوست ومو بهین

دکتر رامین مدرسی|دکتر پوست و مو|مطب 365
دکتر رامین مدرسی|دکتر پوست و مو|مطب 365

کلینیک زیبایی پوست و مو|دکتر رامین مدرسی

هیچ وقت برای زیبایی دیر نیست

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته‌ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد. این کلینیک با بهره‌گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.

کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد. برای دریافت نوبت و مشاوره پوست و زیبایی می توانید با شماره تلفن درج شده در بالا تماس حاصل فرمایید.

۰۳۱۳۶۷۰۳۸۸۵
اصفهان
اصفهان

اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ

دکتر ندا ادیبی متخصص پوست و مو زیبایی در اصفهان
دکتر ندا ادیبی متخصص پوست و مو زیبایی در اصفهان

دکتر ندا ادیبی

محیطی مجهز و آرامش بخش برای ارائه ی بهترین خدمات

دکتر ندا ادیبی متخصص پوست و مو زیبایی در اصفهان مشغول فعالیت می‌باشد. ‌ایشان دارای عضو انجمن متخصصین پوست آمریکا، جانشین سردبیر مجله علمی تحقیقاتی (Journal of Research in Medical Sciencies (Pubmed and ISI index journal، سرپرست واحد تحقیقات درمانگاه سایکودرماتولوژی (بیماری‌های مشترک پوست و اعصاب و روان)، مؤسس اولین واحد تحقیقات بیماری‌های روان تنی پوست در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، مدرس دوره‌های بازآموزی پزشکان عمومی در تشخیص و درمان بیماری‌های پوستی، نگارش مقالات متعدد در زمینه بیماری‌های پوست و مو، مؤلف کتاب آزمون‌های پیشرفت تحصیلی در پزشکی، عضو انجمن متخصصین پوست، مو و زیبایی ایران و جراح و متخصص زیبایی و لیزر درمانی.

برای دریافت نوبت و مشاوره می‌توانید با شماره تلفن  درج شده در بالا با مطب دکتر ادیبی در ارتباط باشید.

۰۳۱۳۶۲۶۴۲۷۲
اصفهان
اصفهان

اصفهان، چهار راه توحید، خیابان توحید میانی، طبقه فوقانی بانک ملت

کلینیک تخصصی اصفهان لیزر
کلینیک تخصصی اصفهان لیزر

اصفهان لیزر

مرکز زیبایی ويژه آقايان و بانـوان

در مرکز تخصصی اصفهان لیزر، لیزر موهای زائد با استفاده از دستگاه آمریکایی الکساندرایت کندلا انجام می‌شود که بهترین دستگاه لیزر مو در دنیا به شمار می‌رود. این دستگاه با کولینک فوق‌العاده باعث کاهش چشمگیر درد و ایجاد حس بهتر در جلسات لیزر خواهد شد.همچنین با استفاده از الکساندرایت کندلا دیگر نیاز به استفاده از ژل نخواهد بود و رفع موهای زائد بسیار آسان‌تر، بی‌دردسر و لذت‌بخش‌تر انجام خواهد شد. برای دریافت نوبت و مشاوره پوست و زیبایی می توانید با شماره تلفن درج شده در بالا تماس حاصل فرمایید.

۰۳۱۳۶۶۳۸۱۲۱
۰۹۱۳۶۰۰۰۷۵۶
اصفهان
اصفهان

اصفهان، چهارباغ بالا، کوچه ۳۵، مجتمع آرین، طبقه اول

دکتر مهریار زرین جویی
دکتر مهریار زرین جویی

دکتر مهریار زرین جویی

پزشک پوست و مو، زیبایی، لیزر، تزریق ژل و بوتاکس

دکتر مهریار زرین جویی یکی از بهترین پزشک پوست اصفهان می‌باشد، مطب پوست مو و زیبایی دکتر زرین جویی یکی از مجهزترین، مدرن‌ترین و شیک‌ترین مطب پوست مو و زیبایی در اصفهان است، که برای ارائه خدمات تزریق ژل، بوتاکس، بلفاروپلاستی، لیفت ابرو، لیفت لب، کربوکسی، پلاسما، مزوتراپی و میکرودرم از به روز‌ترین تجهیزات و تکنولوژی پزشکی پوست و مو بهر می‌گیرد.

مطب دکتر زرین جویی آماده خدمات‌رسانی به شما همشهریان عزیز می‌باشد. برای دریافت نوبت و مشاوره پوست و زیبایی می‌توانید با شماره تلفن درج شده در بالا تماس حاصل فرمایید.

۰۳۱۳۶۶۲۳۶۵۱
۰۹۱۳۱۰۸۹۸۶۱
اصفهان
اصفهان

اصفهان، میدان آزادی، ساختمان آزادی، بلوک B، طبقه ۳، واحد ۲۱

دکتر مریم ملکی متخصص پوست و مو
دکتر مریم ملکی متخصص پوست و مو

دکتر مریم ملکی

مطب دکتر ملکی با فضای آرام با بروزترین دستگاه ها

دکتر مریم ملکی در سال ۱۳۶۹ تحصیلات خود را در رشته دکترای عمومی با کسب رتبه اول کشور و در سال ۱۳۷۷ دکترای تخصصی پوست و مو را با کسب رتبه اول استان و رتبه سوم کشور به اتمام رسانید. او در سال ۱۳۸۱ به عضویت انجمن متخصصین پوست امریکا و در سال ۱۳۸۳ به عضویت انجمن متخصصین پوست اروپا درآمد.‌

ایشان یکی از متخصص پوست و مو زیبایی اصفهان هستند. در تمامی سمینار‌ها و کنگره‌های تخصصی پوست و موی در خارج از کشور حضور فعال دارد. هم اکنون‌ایشان در مطب خود در اصفهان مشغول به فعالیت هستن. برای دریافت نوبت و مشاوره می‌توانید با شماره تلفن  درج شده در بالا با مطب دکتر ملکی در ارتباط باشید.

۰۳۱۳۶۶۶۲۲۲۴
اصفهان
اصفهان

اصفهان، خیابان چهارباغ بالا، جنب مجتمع پارک، طبقه بالاى بانك سپه

دکتر مسیح شفیعی متخصص پوست و مو
دکتر مسیح شفیعی متخصص پوست و مو

دکتر مسیح شمعی

بهترین جراحی من نقش لبخند تو بود

آقای دکتر مسیح شمعی متولد فروردین ۱۳۵۹ در شهر زیبای اصفهان می‌باشند. ‌ایشان فارغ‌التحصیل پزشکی از دانشگاه اصفهان در سال ۱۳۸۶ می‌باشند. ‌ایشان دارنده مدرک طب سوزنی از دانشگاه علوم پزشکی ایران و دارنده مدرک هیپنوتیزم در سال ۱۳۸۹ می‌باشند. آقای دکتر مسیح شمعی نخستین پزشک در اصفهان جهت انجام نانوفت (تزریق چربی زیر چشم) می‌باشند. علاقه و زمینه کاری اصلی دکتر مسیح شمعی تزریق چربی و تزریق ژل لب می‌باشد.

برای دریافت نوبت و مشاوره پوست و زیبایی می توانید با شماره تلفن درج شده در بالا تماس حاصل فرمایید.

۰۳۱۳۶۲۰۶۷۰۳
۰۹۳۰۵۳۲۳۱۶۶
اصفهان
اصفهان

اصفهان، سه راه حکیم نظامی، ابتدای خیابان حکیم نظامی، جنب بانک صادرات، کوچه لطفی (۵۵) طبقه اول

کلینیک تخصصی کاشت مو هور در اصفهان
کلینیک تخصصی کاشت مو هور در اصفهان

کلینیک تخصصی کاشت مو هور

کاشت ابرو در اصفهان کلینیک هور

کلينيک هور در سال ١٣٧٨ به مديريت دکتر مريم ملکى متخصص پوست، مو و زیبایی، تاسيس و بهره‌برداری شد. کلينيک هور اولين کلينيک تخصصى پوست و موى داراى مجوز رسمى از وزارت بهداشت است که در شهر اصفهان راه اندازى شد.

۰۹۱۰۹۱۰۵۴۸۴
اصفهان
اصفهان

اصفهان، چهارباغ بالا، جنب مجتمع پارک، ساختمان گلستان، طبقه ۲، واحد ۵

دکتر مهسا سعیدیان پزشک پوست و مو زیبایی در اصفهان
دکتر مهسا سعیدیان پزشک پوست و مو زیبایی در اصفهان

دکتر مهسا سعیدیان

ما زیبایی نمیفروشیم

دکتر مهسا سعیدیان متخصص پوست و مو زیبایی در اصفهان مشغول به فعالیت است. برای دریافت نوبت و مشاوره می‌توانید با شماره تلفن‌های درج شده تماس حاصل فرمایید.

تزریق بوتاکس به هیچ وجه بدون ریسک نیست و می‌تواند مشکلاتی را بوجود آورد اما این مشکلات خیلی کم دیده می‌شوند(حدود یک درصد). وقتی قراراست بوتاکس انجام دهید باید حتماً این کار توسط پزشک متخصص پوست و یا جراح پلاستیک انجام شود. زیرا این افراد نسبت به کارشناسان تجربی از قرارگیری ماهیچه‌ها و عصب‌های صورت اطلاعات دقیق‌تری دارند. برای دریافت نوبت و مشاوره پوست و زیبایی می‌توانید با شماره تلفن درج شده در بالا تماس حاصل فرمایید.

۰۳۱۳۱۳۳۹۳۹۳
۰۹۱۰۳۴۹۸۷۸۳
اصفهان
اصفهان

اصفهان، دروازه شیراز (میدان آزادی)، جنب بانک اقتصاد نوین، ساختمان آزادی، بلوک B، طبقه اول، واحد ۱۴

دکتر مرجان حداد متخصص پوست و مو زیبایی در اصفهان
دکتر مرجان حداد متخصص پوست و مو زیبایی در اصفهان

دکتر مرجان حداد

کلینیک دکتر حدادبا کادری مجرب و کارآزموده آماده ارائه خدمات به شهروندان

کلینیک تخصصی پوست و مو دکتر مرجان حداد با بهره‌گیری از متخصصین با تجربه و کادر درمانی مجرب و همچنین استفاده از جدیدترین و مجهزترین دستگاه‌ها و متد روز دنیا، خدمات تخصصی خود را در زمینه‌های زیبایی، پوست، مو و لیزر مو‌های زائد در اصفهان به شما مشتریان گرامی ارائه می‌نماید.

دکتر مرجان حداد به عنوان یکی از متخصص پوست و مو  زیبایی اصفهان و بهترین کلینیک زیبایی می‌باشد. برای دریافت نوبت و مشاوره می‌توانید با شماره تلفن  درج شده در بالا با مطب دکتر حداد در ارتباط باشید.

۰۳۱۳۶۲۸۱۳۰۴
۰۹۰۲۶۵۵۳۹۲۸
اصفهان
اصفهان

اصفهان، خیابان توحید میانی، بالای داروخانه دی، ساختمان پزشکی توحید، طبقه سوم واحد ۳۱۱

کلینیک تخصصی پوست مو و لیزر اصفهان
کلینیک تخصصی پوست مو و لیزر اصفهان

كلينيك تخصصى پوست مو و لیزر هور

کلینیک تخصصی پوست و مو لیزر اصفهان

کلینیک تخصصی پوست، پیوند مو ولیزر هور در اصفهان جنب مجتمع پارک مشغول به فعالیت می‌باشد. ساعت کاری کلینیک هور روز‌های زوج از ساعت  ۸: ۳۰ صبح تا ۱۳ و بعدظهر‌ها از ساعت ۱۵ تا ۱۹ می‌باشد و روز‌های فرد از ساعت ۹ الی ۱۳ و روز‌های پنجشنبه تعطیل می‌باشد.

برای دریافت نوبت و مشاوره پوست و زیبایی می توانید با شماره تلفن درج شده در بالا تماس حاصل فرمایید.

۰۳۱۳۶۶۶۲۰۶۵- ۰۳۱۳۶۶۶۲۲۲۴
اصفهان
اصفهان

اصفهان، خيابان چهارباغ بالا، جنب مجتمع پارک، طبقه فوقاني بانک سپه

مرکز پوست و مو زیبایی لیزر یکتا اصفهان
مرکز پوست و مو زیبایی لیزر یکتا اصفهان

مرکز زیبایی یکتا

مرکز تناسب اندام و لیزر یکتا

مرکز لاغری و تناسب اندام یکتا یکی از برجسته‌ترین مراکز لاغری و زیبایی در اصفهان می‌باشد. برای دریافت نوبت و مشاوره پوست و زیبایی می‌توانید با شماره تلفن درج شده در بالا تماس حاصل فرمایید.

۰۳۱۳۲۲۲۶۲۴۲
اصفهان
اصفهان

اصفهان، خیابان شمس آبادی، چهارراه قصر، مجتمع قصرنور، واحد۳۰۴

دکتر مهدی سبکتکین متخصص پوست، مو و زیبایی در اصفهان
دکتر مهدی سبکتکین متخصص پوست، مو و زیبایی در اصفهان

دکتر مهدی سبکتکین

بورد تخصصی پوست و مو

دکتر مهمدی سبکتکین متخصص پوست و مو، زیبایی و لیزر در اصفهان مشغول به فعالیت است. ایشان دارای بورد تخصصی پوست و مو از دانشگاه جندی شاپور اهواز و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد است.

۰۳۱۳۱۳۱۴۴۰۸
۰۹۹۲۳۳۸۰۰۲۵

آدرس: اصفهان، خیابان وحید، مجتمع پزشکی وحید، طبقه دوم

بلفاروپلاستی اصفهان
کاشت ابرو اصفهان
ظراحی سایت پزشکی
ایمپلنت دیجیتال تهران

3 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سلام ببخشیدمن تاهرکارمیکنم دستام و صورتم که چین و چروک نشه یاجلوگیری میکنم بازمیبینم همچی چین وچروک میشه نمیدونم چه کارکنم واگه یمدتی دستام کرم و چیزی نزنم رو دستم خشکی میکن سفیدک سفیدمیشه وموهام پرولی نمیدونم بعضی قسمتای موهای سرم انقدکم انگارریخته باش اونجوری .

    پاسخ
    • سلام در اسرع وقت به مطب پزشک متخصص پوست و مو مراجعه کنید تا آزمایشات لازم را انجام دهید، علت ریزش مو دلایل زیادی دارد که باید بررسی شود.

      پاسخ
  • سلام من حدود یک ساله که دستهام خارش میگیره وروی دستهام کک ومک شده وحالا دورگردنم خارش دارم وقرمزمیشه وریزش مژه وموی سرم سکه ای زیاد میریزه وتیروئید کم کارهم دارم حدود۲۸ ساله

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.