تزریق ژل خط اخم

یکی از پرکاربردترین روش های افزایش حجم،فرم دهی و جوان سازی پوست تزریق ژل یا فیلر است.تزریق ژل با وجود این که موقتی است کاربرد زیادی برای رفع خطوط و چین و چروک دارد.از تزریق ژل می توان برای از بین بردن خطوط پیشانی،خط خنده و چین و چروک های زیرچشم استفاده کرد.در تزریق ژل خط اخم با پرکردن خطوط ایجاد شده و هم سطح کردن آن ها با پوست اطراف فرایند درمان به خوبی انجام می شود.

بهترین زمان برای تزریق ژل خط اخم

بهترین زمان برای تزریق ژل و پرکردن این ناحیه زمانی است که چین و چروک های بین دو ابرو ثابت شده اند به گونه ای که حتی وقتی اخم نمی کنید هم بین دو ابروی خود چین و چروک دارید.

دراین زمان برای از بین بردن خطوط چین و چروک باید از پرکننده ها استفاده کنید.تزریق چربی و فیلر برداشته شده از بدن فرد از انواع پرکننده ها محسوب می شود.

تزریق ژل خط اخم

تفاوت تزریق ژل و بوتاکس برای درمان خط اخم

تزریق بوتاکس برای از بین بردن خط اخم زمانی کاربرد دارد که خطوط اخم ثابت نشده باشند یعنی تنها زمانی که اخم می کنید این خطوط قابل مشاهده باشد.زمانی که چین و چروک ثابت شده باشد بدون تغییر چهره هم قابل رؤیت است و بوتاکس دیگر کارایی ندارد.در این زمان باید به فکر پر کردن این خطوط باشید.

مکانیسم تزریق بوتاکس به این صورت است که با غیر فعال کردن و بی حرکت کردن عضلات امکان تحرک از آن گرفته خواهد شد.در تزریق ژل این گونه نیست.در این تکنیک بدون این که عضلات فلج شوند فرورفتگی که در محل چین و چروک ایجاد شده است پر می شود.عمده ترین تفاوت تزریق فیلر و بوتاکس این است که تزریق ژل پرکننده است اما تزریق بوتاکس بی حرکت کننده است.

مراحل انجام تزریق ژل خط اخم

محل تزریق ژل خط اخم بین دو ابرو است که با بی حس کننده،بی حس می شود.انجام این عمل حدود ۱۵ الی ۳۰ دقیقه طول می کشد.پس از بی حس شدن پزشک تزریق ژل را در محل آغاز می کند و با تکنیک خاص این عمل را انجام می دهد.تزریق فیلریا ژل تا زمانی که به نتیجه دلخواه خود نرسید ادامه پیدا می کند.در حین تزریق ژل خط اخم از بسته های یخ برای کاهش تورم موضعی و تسکین حساسیت محل تزریق می توان استفاده کرد.

از عوارض تزریق ژل می توان به تورم و کبودی اشاره کرد.نتایج تزریق ژل خط اخم را بلافاصله پس از تزریق می توان مشاهده کرد.دو هفته بعد از تزریق و پس از تمام شدن عوارض کوتاه مدت تزریق ژل خط اخم مانند تورم و کبودی بیمار توسط پزشک معاینه می شود و اگر نیاز به تزریق مجدد باشد دوباره انجام می شود.

مطالب مرتبط:

نظر شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آخرین مقالات

آخرین مصاحبه ها

فهرست